SPAĽOVACÍ MOTOR PRE VIBRAČNÚ DOSKU 6,5HP 19mm klin

Kód: 6811138433
€106 €88,33 bez DPH
3-7 dní (>5 ks)
Môžeme doručiť do:
17.6.2024

Spaľovací motor 168F s výkonom 6.5 HP 

Detailné informácie

Pohodlná výmena tovaru
Pohodlná výmena tovaru
Pohodlné vrátenie tovaru
Rýchle odoslanie
Rýchle odoslanie
Rýchle odoslanie tovaru
Zabezpečený web
Zabezpečený web
Používame HTTPS certifikát
Zákaznícka podpora
Zákaznícka podpora
Rýchla zákaznícka podpora

Podrobný popis

Popis

Informácie o produkte:

Spaľovací motor 168F s výkonom 6.5 HP sa bude používať ako hnací prvok pre mnoho zariadení, ako napríklad:

• zhutňovače pôdy

• Benzínové píly na rezanie betónu

•Generátory

• snehové frézy

• betónové stierky

• pre mnoho strojov a zariadení

Najdôležitejším determinantom kvality ponúkaného spaľovacieho motora je vysoká kvalita spracovania a jeho presnosť. Výrobca sa postaral o každý detail, ktorý môže ovplyvniť prevádzkovú dobu a spoľahlivosť ponúkaného zariadenia

Špecifikácie:

Výkon - 6,5HP

Obrat - 1.000-3.600 ot / min

Objem nádrže - 3,6 l

Emisia hluku - 86 dB

Motor - štvortaktný OHV 168F

Zdvihový objem - 196 cm³

Spotreba paliva - 0,7 - 1,1 l/h

Priemer hriadeľa - 19mm

Použitý olej - 10w-40

Montážne otvory - 160 x 75mm

Rozmery hriadeľa [fi x d] - 19mm x 50mm

Najdôležitejšie vlastnosti ponúkaného produktu sú:

• Japonský motor 168F

•Kalené sedlá ventilov

•TCI modulárne zapaľovanie

•Kalený kľukový hriadeľ

•Zabudovaný odľahčovač napätia na vačkovom hriadeli

• Plynulá regulácia rýchlosti

•Kovové štartovacie račne

•Hliníkový blok motora

•Uzáver olejovej náplne s mierkou

•Použitie spínača zapaľovania

•Kapacitná palivová nádrž

•Zväčšená filtračná komora

•Japonský karburátor

•Chladené vzduchom

•3 krúžky na pieste

•Chrómovaný povrch valca

•Nízka spotreba paliva

•Tlmená a zväčšená komora tlmiča hluku

Pred použitím by mal byť motor naplnený olejom 10W-40. Prvá výmena oleja sa musí uskutočniť po 5 hodinách prevádzky. Každá ďalšia výmena oleja by sa mala uskutočňovať každých 25 hodín prevádzky motora. Príslušná hladina oleja by mala byť v jednej rovine so spodným okrajom plniva alebo v súlade s indikáciou mierky. Pred každým naštartovaním motora by mal operátor skontrolovať hladinu oleja v motore!

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz