REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU

Reklamácia a vrátenie tovaru

Detailný popis procesu reklamácie alebo vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach. Mrzí nás, že z určitého dôvodu ste nutení tovar reklamovať alebo tovar vrátiť. Sme Vám plne k dispozícii, aby sa prípad vyriešil v čo najkratšom termíne k obojstrannej spokojnosti.

Prvým krokom je čo najpodrobnejšie vyplniť nasledujúci formulár. Následne Vás kontaktujeme a budeme Vás informovať o ďalšom postupe. Používame službu Retino, vďaka ktorej budete mať proces reklamácie, vrátenia alebo výmeny pod kontrolou od samého začiatku až do konca.

Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, chybný alebo nekompletný, neskladajte ani ho inak mechanicky neupravujte. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe (napr. jedna z krabíc je iného farebného prevedenia), bezodkladne nás kontaktujte odoslaním reklamačného formuláru a priložením potrebnej fotodokumentácie. Vašemu prípadu sa budeme venovať v čo najkratšom možnom čase a situáciu riešiť.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz